woensdag 4 november 2015

Paringen laatste ronde

Mostacero Velarde Isabella 1831 uit Peru

2 opmerkingen:

  1. Wat een toernooi! Ik ken maar weinig mensen die zich zo goed kunnen herpakken en zo goed kunnen blijven spelen, schitterend gedaan Fleur!

    Bijzonder veel succes de komende ronde, je hebt tot nu toe een fantastisch toernooi gespeeld, een winst zou de kers op de taart zijn.
    Maak je vrij van gedachten, gebruik je tijd wijselijk en weet dat ik elk moment van de partij in gedachten bij je zal zijn, in goede en slechte tijden.

    En tot slot ( al betwijfel ik dat je die raad gaat opvolgen :-) ):
    Zet niet teveel druk op jezelf, dat is nergens voor nodig. Focus je gewoon op je partij en speel zo goed als je kan, meer kan je niet doen. Ik ben sowieso trots op je, en dat mag jij ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wijze woorden, hier ben ik volledig mee eens. Elke avond zaten wij hier in Limburg vol ongeduld op de resultaten te wachten. En geloof mij, je hebt ons allemaal gelukkig gemaakt. Goede partij gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen